Kritika #7


Sziasztok!
Nagyon sajnálom, de a suli miatt maradtam el ennyire a kritikával is. De azért remélem nem lett összecsapott, és érthető. Remélem a rendelő meg lesz elégedve vele :D És persze reményeim szerint nem bántom meg vele :D




(A fejlécet nem tudtam kimásolni)



Történet: Nagyon tetszik. Én igazából nem nagyon vagyok híve a depis történeteknek, mivel eléggé beleélem magam az olvasottakba, de ez tényleg más. Annyira jó, ahogy a lány halála utáni napokat leírod, hogy hogyan élik meg mindannyian. Egyedi, az biztos!
Pontszám: 10/10


Helyesírás: Hihetetlenül jól írsz! Egy darab szóismétlés sincs sehol! A fogalmazásod fantasztikus! Nem is tudok mit mondani! És imádom a hasonlataidat is! Nagyon jók, és olyan jól szemléltetsz mindent!! *.*
Pontszám: 10/10


Design: A színösszeállítás mesés! Nagyon tetszik, hogy így tükrözi a történet hangulatát! A fejléced csodálatos, nagyon jól látható, ami az alapban van. És a szereplőkről is nagyon jók a képek! Én igazából javaslom, hogy a betűszínt állítsd kevésbé világosra, mondjuk szürkére, mert az kevésbé vakító, de te tudod. Ez az egyetlen, ami zavaró az egészben. :)
Pontszám: 10/9


Elrendezés: Nagyon tetszik, hogy a menüt több részre bontottad. Ezalatt azt értem, hogy ide is tettél meg oda is. A prológust és a bemutatkozó szöveget az oldalsó kép alá, a szereplőket, főoldalt, a fejezeteket és a könyves részt pedig a fejléc alá, és a versenyek alá helyezted el a díjas és ezzel kapcsolatos dolgokat. Nekem ez egy kicsit furcsa és szokatlan, de igen egyedi. A kis rövid szöveg fent a képpel nagyon tetszik. Talán az az ami igazán figyelemfelkeltő (a csodás fejlécen kívül!) :) A chat színe teljesen passzol a design színéhez. Nagyon jó az összhatása!
Pontszám: 10/10

Összpontszám: 40/39

Hihetetlen, hogy kezdő létemre, az ilyen profik, mint te kérnek tőlem kritikát. Nagyon nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy ilyen szuper írók fordulnak hozzám, hogy elmondjam a véleményemet. Nagyon jól esik! Köszönöm!! :) A bloghoz pedig csak gratulálni tudok!!! :) További sok sikert!!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése