Zenelejátszó blogra


Sziasztok!
Úgy gondoltam, nem csak alapokat hozok, hanem valami hasznos dolgot is. Itt lépésről lépésre leírom nektek, hogy hogyan tudjátok feldobni a blogotok hangulatát. 



1. lépés: Kattints >>IDE<< .
2. lépés: Válaszd ki a lejátszó színét/stílusát! Ezt a Skins menüpontnál (felül) is be tudod állítani, ott rendgeteg félét fogtok találni.
3. lépés: Ha kiválasztottad, kattints a Next-re. Ha esetleg a skin résznél választottál bőrt, akkor kattinst felül a Play-re, akkor bead egy új oldalt, ahol szintén az alsó Next-re kell menned.
4. lépés: Zeneszámok. Én javaslom, hogy nyiss meg egy youtube-ot, és onnan másold ki a szám linkjét, és illesz be címmel a kis téglalapokba, de a Songs menüpontnál találsz rengeteg számot, csak a kis négyzetekbe kell kattintani.
5. lépés: A beállítás. Ha a számok megvannak, nyomj a Next-re, akkor már csak a Final Setting van hátra, ahol semmit sem kell csinálni. Ha a Done-ra mész, akkor kiad egy jó hosszú HTML kódot, amit nem mindegy, hogy hova fogsz berakni. A blognál a Saplon beállítására kell menni, ahol NEM a személyre szabásnál, hanem a HTML kód szerkesztésé-nél lehet beállítani. Ha arra rámész, az Ugrás a modulra címnél be kell állítani a Navbar1-et, ahol a kis oldalsó fekete nyilacskával egy vonalban nyomj egy Entert és másold be (Ctrl+c, Ctrl+v). Én javaslom, hogy alatta, ahol a kód véget ér, ott is válaszd el egy Enterrel az utána következő izéktől :D

Ennyi! Remélem tudtam segíteni, de ha mégsem voltam érthető, írjatok bátran!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése