Kritika #12


Helló!
Itt van a már rég kért véleményem Arlene C. Dall blogjáról! /Elnézést kérek a késésért!/






Történet: Én még ilyen sztorival nem nagyon találkoztam. Különleges, és ígéretes! :) Tetszik a hangulat, amit a történet sugároz, klassz! :D
Pontszám: 10/10


Helyesírás: Jól leírsz, szemléltetsz mindent. A fogalmazásoddal szerintem nincs különösebb gond. Más egyebet nem nagyon tudok hozzáfűzni :D
Pontszám: 10/10


Design: Most bunkó leszek! :D Számomra ez nagyon nem jó ... vagyis inkább borzalmas. A fejlécen megmondom őszintén, nem tudom megállapítani, hogy mit, egyáltalán szerkesztettél-e valamit, a háttér nagyon nem illik hozzá és a sablon sem a legmegfelelőbb. Igazából, ha az utóbb említett két dolog nem lenne ennyire rossz, akkor a fejlécre még tudnám azt mondani, hogy elmegy, mivel azért a történethez igen jól illik, de hát ... Ne vedd rossz néven, senki sem lehet mindenben jó :)
Pontszám: 10/3


Elrendezés: Én a helyedben az olvasókat és a szereplőket feljebb helyezném el! És talán a közvélemény-kutatásnak is szoríthatnál fent helyet!
Pontszám: 10/7


Összpontszám: 40/30

Senki sem lehet tökéletes. Te az íráshoz értesz, nem a szerkesztéshez, és ezzel semmi probléma nincs. Tanácsolom, hogy kérj segítséget, vagy egy teljes designátalakítást valakitől, akinek becsülöd a munkáját, vagy szívesen látnád az oldaladon. De tudod: a te blogod, a te döntésed! ;) :) Azért viszont remélem, nem nagyon bántottalak meg :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen, lecseréltem a design-t, szerintem így jobb lett :) Örülök, hogy a történet tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Aztaaa!! *-* Hihetetlen, hogy valaki ennyire hallgat rám! :D Nagyon jól esik, hogy megfogadtad a tanácsom, és meg kel mondanom, mesés lett!! *-*

    VálaszTörlés