Kritika #14

Sziasztok! Új szerkesztő vagyok a blogon, a nevem Aster O. Sys. Amint láthatjátok én vettem át  a kritikaíró szerepet és meg is érkeztem az első munkámmal. Remélem hasznotokra válik! :) 


Szeretném megértetni minden egyes kritika kérővel, hogy ha a véleményemet kéritek, megmondom nektek, nem fogok kertelni. Ezen örülnék, hogyha nem sértődnétek meg, mert ha egyszer megkértek egy dologra, én elkészítem és megpróbálok nektek segíteni. Nem az a célom a kritikaírással, hogy mindenkit magam ellen fordítsak. Megértéseteket köszönöm.
Üdv: Aster O. Sys

A blog:



Történet:

Úgy vettem észre, hogy ez inkább egy anime, illetve manga ajánló blog. Szerintem ez jó ötlet, ha valaki animét akar nézni, akkor a blogodat olvasva eldöntheti, hogy bele akar-e kezdeni vagy nem.
Azonban valamivel egyedibbé is tehetnéd, mert ilyenféle blogból sincs ám kevés. 
Szóval, mivel ez egy ajánló és nem történetes blog, ebbe a bekezdésbe csak ennyit tudok írni. 

10/8


Helyesírás:

Néhol nem pont tökéletes a helyesírás, elírsz egy szót vagy egy betűt. De szerencsére ebből keveset találtam.
Azt tanácsolom neked, hogy mielőtt publikálnád az ajánlódat, olvasd át, hogy biztosan ne legyen benne hiba.
Annyit szeretnék még mondani, hogy tagold a szöveget. 
Gondolj bele, egy olvasó is szívesebben olvas el egy tagolt bejegyzést, mint egy hosszú szövegtömböt. 

 10/7


Design:

Van fejléced és ez jó. Csakhogy nem igazán passzol a színvilággal. A lány színei túl erősek és elütnek a többi színtől. 
A betűtípus is túl egyszerű a fejlécen.
Emellett a címeket is írhatnád valami szebbel és nem olyannal amilyennel a bejegyzést írod. Nem néz ki jól, túl átlagosnak hat az egész. Egyébként pedig nagyon egyszerű átállítani, és sokat is javít a kinézeten.
A HTML kódra nincs szükség a fejlécen, nem értem mi szükség arra hogy a kép pörögni kezdjen. 
Gondolom szerettél volna betenni egy kódot. Ha mindenképpen ragaszkodsz a HTML-hez, akkor javaslom hogy többet használj, mert ez így egyedül nem passzol a többi "stabil" dologhoz. 
Nekem amúgy nagyon tetszik a két nyuszi a sarkokban, valami hihetetlenül aranyosak és pont illenek a mangákhoz/animékhez. 

10/7


Elrendezés:

A moduloknál picit másítanám a sorrendet.
Így jobban mutatna: 
- Látogatók
- Rendszeres olvasók
- Oldalak
- Chat 
- Blogarchívum

De persze ahogy most van , így is jó. 

10/9


Összpontszám: 

40/31

További sok sikert kívánok! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése