Kritika #15, #16


Sziasztok!
Ugyan nem én vagyok a kritikaíró, de mivel ő igen elfoglalt, így én fogom megírni VicTory blogjáról a design kritikát és Kitti oldaláról is én írok véleményt :)
Blog


Iszonyat jó ez a kód! /Egy kérdés: honnan van? :O :D/ Nagyon jól dominálnak a színek, nagyon tetszenek a képek, és a bejegyzés ... Hát igen, ott van egy dolog, ami számomra kifogásolható. Ahogy ott a kis képre kimegy a szöveg. Na az az, amit meg kéne oldanod, mert így szörnyű ... Egyébként más hibát nem igazán észleltem. 
Nagyon tetszik a felső sáv, hogy hogyan változik, mikor rámegy az ember az egérrel ... nagyon cukiii!! Igazi profira vall ez a kinézet ... tényleg. Nagyon ügyes vagy, hogy ezt így meg tudtad csinálni, bevallom, nekem szerintem sosem sikerült volna így megoldalnom :D Gratulálok!!

További jó blogolást!
xx




Történet: Hát az elején valami fordulatos dologra számítottam. Én nem vagyok akkora Directioner, de bírom őket, így minden fanfictionnak adok egy esélyt ... de hiába. Na itt is ez volt. Egy érzelmekkel teli történetet vártam, erre egy tipikus, lehetetlen hülyeséget láttam. Most komolyan. Harry majd biztos megadja a telefonszámát egy vadidegen rajongónak, mi? De tényleg. Ez egy kicsit szánalmasan hatott ...
Pontszám: 10/5


Helyesírás: Millió elírás van, ez pedig azt tükrözi, hogy nem igényes a munka, csak begépeled, majd közzéteszed, nem olvasod át. Ez nagyon nem jó. Ezekre oda kéne figyelned, mert az a kicsi dolog is, ami élvezhető lenne a sztoriban, az is élvezhetetlenné válik. Na meg hát a fogalmazás sem a legjobb ... Vannak részek, amiket nagyon részletezel, valahol meg átlépsz egy napot két mondatban. Ezt sem ártana kijavítani ... És a szóismétlés is sokszor előfordul.
Pontszám: 10/5

Design: Egy szó: Pocsék. A Fejléc alapjával még nincs is akkora probléma, de a barnán a piros felirat, hát ... Jól meggondoltad te ezt? :D És én a helyedben lecserélném még a háteret, a sablont, a betűtípust a színnel együtt ... nagyjából mindent :D Bocs, de szerintem ezt nagyon át kéne alakítani, mert ez így senkit sem fog meggyőzni.
Pontszám: 10/4

Elrendezés: Nekem annyi a bajom vele, hogy a blogarchívum helyett egy menünek kéne lennie, a chat és az információk is feljebb kerülhetnének, meg hát szerintem ezek a random képek sem nagyon kellenének, max. egy.
Pontszám: 10/7

Összesen: 40/21

Nagyon sajnálom, ha megbántottalak, nem állt szándékomban, segíteni próbálok, hogy mindenki jobb lehessen :)

További jó blogolást!
xx


2 megjegyzés: